19 Şubat 2009 Perşembe

ViaPort İzlenimleri


Viaport, Kurtköy'de yani İstanbul'a arabayla hemen hemen 30-40. dk mesafe uzaklıkta, Türkiye'nin en büyük outleti olduğu söylenen açık bir alışveriş merkezi. Eminim pek çoğunuz açıldığı günden beri adını mutlaka duymuşsunuzdur ya da gitmişsinizdir. Ben de İstanbul- İzmit arasında çok seyahat eden alışverişkolik olarak üç kere gittim Viaporta. İşte izlenimlerim;


-Viaport'un açık olması öncelikle benim gibi kapalı yerlerde çabuk sıkılanlar için çok iyi olmuş, bir de food court'un havalandırması iyi olsa daha iyi olur...


-Viaportta outlet mağazası olan markalara gelince, aklıma gelenler

Adias, Beymen, Mango, Mudo, İpekyol, Network, Puma,Deriden, Derimod,Fabrika,Mavi Jeans, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Lacoste, Cacharel (ve daha niceleri:) ) ve giyim dışında ev ihtyaçlarına da hitap eden Tefal vs gibi mağazalar...


-Viaport a gitmenin en büyük sebebi bence RETRY isimli içinde pek çok tasarımcının ürünlerinin bulunduğu mağaza olabilir. Çünkü gerçekten birçok markanın ayakkabı, kıyafet ve aksesuarları burada zaten çok daha ucuz fiyatlara satılıyor bir de indirim olduğunda örneğin Jimmy Choo,Manolo Blahnik 'in ayakkabılarını 100-150 liraya, çantaları da bunun gibi fiyatlara bulabiliyorsunuz. Şansınız varsa beğendiğiniz modelin size uygun numarasını da bulursunuz:)

Ben en son gittiğimde Seven Jeans marka bir kotun 70 liraya kadar düştüğünü gördüm örneğin, ama modelini beğenmedim o ayrı mesele :)


-Beymen'in outletinde de özellikle ayakkabılarda ve Beymen Home'da güzel şeyler bulmak mümkün. Ama Beymen Hangar'da 75 liraya gördüğüm bir palto Viaport Beymen'de 115 liraydı, anlam veremedim...


-Haftasonları gitmenizi gerçekten hiç tavsiye etmiyorum çünkü inanılmaz kalabalık oluyor, haftaiçi daha iyi bir tercih. Üstelik Gokart ve Atv safari gibi eğlenceli aktiviteler de var:)


-Son olarak, Kadıköy, Profilo gibi outlerinde mutlaka birşeylerin bulunabildiği Mangoyu Viaport'ta vasat ve sıkıcı buldum...


-Viaport a gitmeye değer mi derseniz, e şansınızı bir deneyin derim:) Fotoğraf makinemin azizliğine uğradığım için, fotoğraf çekemedim maalesef...


Hiç yorum yok: