31 Mart 2009 Salı

Şal almaya doyamayanlar vol.2











Daha geçen yazıda ipekçiliğin ana vatanından geldiğimi anlatmışken şimdi yine ipek, kaşmir şal peşine düşmüş olmam komik olsa da, Burberry 2009 ilkbahar/yaz aksesuar koleksiyonunun tanıtım e-postası bugün gelince yine dayanamadım... Geçenlerde fırfır sevgimden bahsetmiştim ya, çok güzek ipek fırfırlı, kıvrımlı şallar yapmışlar... Tabii bir de bu kış her 10 kişiden 6sında gördüğümüz Burberry taklidi ekose atkılar var, onlardan hiç bahsetmiyorum...:) Bunların fiyatlarının 100-700 dolar arası değiştiğinden de hiç bahsetmek istemiyorum...


Romantik İngiliz yaz bahçelerinden ilham alınan ( ne kadar şiirsel!) aksesuar koleksiyonundaki 'gardener' çanta da bu sezon it bag olur mu olur... Fiyatları 1500$ dan başlıyor efendim...

Hiç yorum yok: