14 Nisan 2009 Salı

9 liraya babet?




Nişantaşı Rumeli Caddesindeki Peacocks mağazından bu babetleri 9 liraya aldım! Kendilerini dünyanın en rahat babeti ilan ediyorum! Üzerinde kelebek desenleri var ve dekoltesine bayıldım:) Arkadaşım da 29 liraya çok güzel topuklu Mary Jane ayakkabılar aldı. Tabii topuklu ayakkabıların kalitesi ve rahatlığı tartışılır ama Peacocks zaten İngilizlerin ucuz marketlerinden biri biliyorsunuz, bunlar burada 9 liraya satıldığına göre Çin'de 3 dolara filan imal ediliyorlardır, beklentiyi yüksek tutmamak lazım... Babetlerin turuncusu da vardı, başka model babetler de... Ama gerçekten kapışılıyor durumdalardı o yüzden almak isteyenler acele etsin... Benden söylemesi:)
Not: Çiçekleri yanında hediye vermiyorlar tabii, ben onları efekt olsun diye koydum! :)

Hiç yorum yok: