18 Ocak 2009 Pazar

Lazy alışverişim!




Lazy, Fransız sokağına doğru giderken solda, vitrinine televizyon ekranı çizilmiş bir butik. Bu güzel vitriniyle zaten yeteri kadar dikkat çekiyor ama içindekilerde gerçekten çok güzel, çoğu butik gibi içeri girer girmez peşinizde dolaşıp sizi rahatsız etmeyen, ama yardım istediğinizde de çok güleryüzle yardımcı olan insanlar var içeride. Lazyde gördüğüm çoğu şeyi başka bir yerde görmedim. Aksesuarların bir kısmında ise indirim vardı, ben de bu gördüğünüz pasta şeklinde küpelere (üzerinde love yazan) ve kocaman pembe Filiz Akın küpelerimi bayılarak aldım. Bir de pasta şeklinde yanından da çaydanlık sarkan bu telefon aksesuarını pembe çamtama takmayı daha uygun gördüm ve bakın ortaya ne kadar şirin bir çanta aksesuarı çıktı! :)

Acelem olduğu gerçekten ''lazy'' bir alışveriş oldu ama içerideki pek çok şeyde aklım kaldı (Ipod kulaklığı ve spor ayakkabılar, do you mınd lolypop yazan önlük)Bilge Köprülü’nün Cicci Cocco adıyla sunduğu ayakkabıları da burda satılıyor. Lazy, en kısa zamanda tekrar gidilmesi gereken bir yer! :)

Yeniçarşı Caddesi 9/A, GalatasarayPazar hariç her gün 12.00-20.00 arasında açık.


Hiç yorum yok: