20 Mart 2009 Cuma

Baran Baran oyuncak sergisi yarın bitiyor


Baran Baran'ın yaptığı işleri çooook seviyorum. Şimdi de Beymen Blender'da Baran Baran animasyon ofisinin yaptığı oyuncaklardan seçmeler sergileniyor, ancak sergi maalesef yarın bitiyor eğer hala görmediyseniz cumartesi gününüzü değerlendirmek için harika bir fırsat olabilir. Sergi, Beymen Blender'ın 2. ve 4. katına konulmuş camekanlar içindeki tasarım oyuncaklardan oluşuyor. Daha önce size bahsettiğim 'munny'lere benzeyen kidrobot oyuncakları da buna dahil. ( Bu arada ben hala Munny'mi nasıl boyamak istediğime karar veremedim.)
Bu arada Beymen Blenderı da hala görmediyseniz görmüş olursunuz. Blender adı bir yere bu kadar yakışabilirdi! İstanbul'da da böyle yerlerin açılması çok güzel... İçeride Martin Margiela, Vintage 55, Prada, Marc by Marc Jacobs, Paul&Joe, Dsquared2, K. Karl Lagerfeld , See by Chloé gibi tasarımcıların ve modaevlerinin kadın-erkek spor koleksiyonları ve aksesuarları satılıyor. Bu arada ben yine Marc by Marc Jacobs babetlere, bileziklere, ve çantalara delirdim! Hatta bu sefer bir de şemsiyelere... :) Uzun zamandır istediğim Chanel'in sloganlı bilezikleri de vardı, sanırım artık alma zamanı gelmiş...

Adres:Karakol Sokak No:10
Nişantaşı, İstanbul
Telefon:0212 373 48 80


http://www.baranbaran.com/



Hiç yorum yok: