17 Mart 2009 Salı

Beyoğlu Mango İzlenimleri...


Biraz geç kalmış olmakla beraber, yine de Beyoğlu Mango izlenimleri sizinle paylaşmak istiyorum:)
Öncelikle Mango'ya kim onlarca koltuk koymayı akıl ettiyse kendisini tebrik ediyorum! Sonunda erkeklerin serzenişleri işe yaramış olucak ki, içeri ne zaman girsem kendini aşağıdaki Outlet Mango'nun büyüsüne kaptırmış olan kadınları bekleyen zavallı erkekleri sıkkın sıkkın orada otururken görüyorum, neyse en azından oturacak yerleri var diyelim! :)
İstiklal Caddesin'deki Mango gerçekten çok büyük. Erkek bölümü de var ama Türk erkeğinin yıllarca Mango deyince kabuslar görmesinden midir nedir henüz alışveriş yapmak için Mango'ya giden erkeğe pek rastlamadım. En alt kattaki outlete gelince, Kadıköy ve Profilo'daki outletlere kıyasla, gerçekten oldukça ferah ve nispeten rahat alışveriş yapılabilen bir yer olduğunu söyleyebilirim ama 3 kere gittim, üçünde de çok fazla çeşit yoktu gibime geldi. Aksesuar bölümünü ayırmışlar, bu da iyi olmuş. Buranın İstiklal caddesinde olması, çoğu insanın yolunun sıklıkla oraya bir şekilde düşüyor olduğu için önünden geçerken '' hazır gelmişken şuraya bir bakıyım belki güzel birşeyler bulurum'' gibi bir düşünceyle insanları içeri çekiyor sanırım - ki ben üç seferde de aynı düşünceyle içeri girdim-.
En son gittiğimde ( 3 gün önce) 10 liraya fena sayılmayan blazer ceketler vardı. Bence sırf bunun için bile gidilebilir çünkü blazer ceket insana her zaman bir şekilde lazım olur, özellikle bu yıl da daha çok kullanılacak gibi... 10 lira! Mango aslında alışveriş yapmayı bir türlü bırakmadığım, ama bir yandan da bundan çok memnun olmadığım bir yer çünkü aldığınız şeyi başkasının üzerinde görme olasılığı gerçekten çok çok yüksek. Ama bir taraftandan da aldığım kıyafetleri başkalarından daha farklı bir şekilde yorumlama yeteneğim olduğuna inanıyorum! (Vay bee) o yüzden de bir şey beğendiğimde başkasının üzerinde olur diye almamazlık edemem! :)
Artık kesinlikle karar verdim ki, Mango'nun sezonundan hatta indiriminden bile alışveriş edilmez. Varsa yoksa outlet, 149 liralık bir elbisenin 12 liraya satılıp hala kar edebildikleri düşünülürse, bu kıyafetleri kaça mal ettiklerini düşünün...

Hiç yorum yok: