24 Mart 2009 Salı

Favori 5 Lush Listem
















Kişisel bakım konusunda sanırım en sevdiğim mağaza 'Lush! ' alışveriş merkezlerinde oldukları katın bile kokusunu nasıl değiştiriyorlar:) Yoğun koku yüzünden içerde 15 dk.dan fazla kalamasam da çok seviyorum Lush'ı... Özellikle çevreye duyarlı olmaları, ürünleri hayvanlar üzerinde denememeleri ve herşeyi taze taze yapmaları, naylon poşet kullanmamaları harika... Ürünlerimiz yemek için yapılmamıştır derken çok haklılar çünkü içeri girdiğimde gerçekten özellikle banyo balistiklerini (bknz. supernova) yemek istiyorum! Ben genelde Nişantaşı City's, Beyoğlu Tünel ya da Bağdat Caddesindeki Lush'tan alışveriş yapıyorum, bir de Cevahir alışveriş merkezinde var bildiğim kadarıyla... Lush'ın bugüne kadar bir çok ürününü denedim ama en memnun kaldıklarım ve her bittiğinde mutlaka yeniden aldıklarımı size de önermek istedim....:)

1- Jumping Juniper : Bu mor renkli katı şampuan yağlı saçlar için. Ufak tefek durduğuna bakmayın, ben saçımı nerdeyse her günya da en fazla 2 günde bir yıkayan biri olarak bir katı şampuanı 1 aydan uzun süre kullanıyorum. Bu şampuanın en güzel tarafı gerçekten yağlı saçların uzun süre tertemiz kalmasını sağlaması.İçinde limon, misket limonu ve ardıç özü var ve mis gibi kokuyor. Sadece ilk kullandığınızda, saçlarımız genelde silikon gibi katkı maddeli şampuanlara alıştığı için saçı biraz sertleştiriyor sanki ama bir kaç kullanımdan sonra saç alışıyor. Sanki saç dökülmesine de faydası var gibime geldi, belki de içinde fazla katkı maddesi olmadığı için uzun vaadede yararlıdır. Saçı yağlı olanlara şiddetle tavsiye ederim. Fiyatı 18,90 lira

2-Mud Flats Sabun: Bu sabun, biberiye, adaçayı ve Fastan gelen Rhassoul çamur içeriyormuş. Kokusu çok güzel olmasa da gerçekten cilt için tam bir arındırıcı ve canlandırıcı. Cildi kuru olanlara pek tavsiye etmem çünkü çok kurutuyor, bence sırt ve omuzları sivilceye yatkın olanlar için ideal... Fiyatı 8,90 (100 gr.)

3-Tee Tree Water Tonik: Bu tonik, Lush'ın en çok satan ürünlerinden biriymiş. İçinde Ardıç, greyfurt ve çay yaprağı var ve gerçekten toniği kokladığınızda bu bitkileri hissediyorsunuz. ( Pek güzel bir kokusu yok yani:) ) Normal ve yağlı ciltler için. Üzerinde pamuğa sıkıp yüzünüzü silin yazıyor ama ben toniği direkt yüzüme sıkıp sonra pamukla siliyorum. Buzdolabında sakladığımda özellikle yazın çok ferahlatıcı ve cildi yatıştırıcı bir özelliği var...Gözeneklere de iyi geliyor... 100 gr. 12,90.... Bu da, çok sık kullanmama rağmen uzun süre dayanan bir ürün.

4-Dream Wash: Bu pembe renkli 'smoothie' -bu da Lush'a özgü bir terim- beni sanki onu yemem için kendine çağırıyor... Ne sabun ne de duş jeli... Hepsinden tatlı:)Temizleyici çamurlar, nemlendirici yağlar, meyve, sebze ve sıkılaştırıcı bitkisel esans ve yağlar içeriyormuş! Duşta vücudunuza krem gibi sürüp sonra duruluyorsunuz ,çok şeker... Bir kutusu 34,90

5-Supernova: Lush'ın bu ürün için açıklaması:Banyo keyfinizi bir kişilik kokteyl eşliğinde ve canlı, neşeli konfetiler altında geçirmeniz için.:) Benim birşey söylememe gerek var mı? Küveti doldurun ( artık doldurmayın küresel ısınma var) bunu içine atın ve kendinizi şımartın:) Çok seviyorum! Fiyatı da 10,90

Hiç yorum yok: