16 Mayıs 2009 Cumartesi

Yeni parfümümüzü denemek ister misiniz?


Bu aralar parfümlere taktığımı sanmayın, zira ben hep böyleyim... Alışveriş merkezlerinde kozmetik mağazalarının önünde durup '' yeni parfümümüzü denemek ister misiniz?'' diyenlere '' istemez miyimmmmm'' diye cevap verip onların en sevdiği, yine aynı kozmetikçilerde ben kendimi kaybetmiş bir şekilde bütün parfümleri denerken '' yardımcı olabilir miyim?'' diyenlere '' sadece bakıyorum teşekkürler'' diyerek onların da en sevmediği insan modeliyim.

Sanırım ben hiç bir zaman kokusu imzası haline gelen, yıllarca aynı parfümü kullanan kadınlardan olamayacağım çünkü onlarca parfümüm var ve maalesef yenilerini istemekten de hiç vazgeçmiyorum. En son Marc Jacobs'un yeni Daisy'sine aşık olduğumu sanmışken bugün bütün şıpsevdiliğimle Gwen Stefani'nin ''Harajuku Lovers'' kokularına ve onların şişelerime aşık oldum!

Love, G, Music, Lil' Angel ve Baby isimli 5 farklı parfümü bugünden itibaren Sephoralar'da bulabilirsiniz. Ben tabii gidip hemen denedim! En çok Baby'i beğendim... Kokunun açıklamasında, Çiçeksi, pudramsı, taze, temiz, yumuşak yazıyor... Ehh tam aradığım şey, yeşil fiyonk tokaları olan siyah kıvırcık saçlı şisesine de çook şeker! 30 ml.si 75 lira. Parfüm şişelerini hiç biriktirmem (belki sadece kapakları)... Parfüm bitince hemen şişeyi atarım ki yerine yenisi gelsin ( Feng shui ) ama bu şişelerden tam 93783570 tane istiyorum:)

Bu arada parfümler için dünya'nın en şeker web sitesini tasarlamışlar!
http://www.hlfragrance.com

5 yorum:

iyilik, güzellik dedi ki...

sayende gnctrkcll nin parfüm için yaptığı kampayaya katıldım.bir soru zordular,tabi sen konu içerikli yazıyı yazdığın için soruyu hemn cvpladım:)):saol canım:)

AYŞİM ÖZGÜR dedi ki...

haha ne o yaa ben de katılmak ıstıyoruum:) bak görüyo musun yazıyı yazan ben, hiç bişeyden haberı olmayan ben:)

Unknown dedi ki...

bayıldım..ne güzel parfüm şişesi öyle..ilk işim sephoraya gitmek

AYŞİM ÖZGÜR dedi ki...

:)evett

iyilik, güzellik dedi ki...

gentrcll sitesine gir ayşimcim,sen de katılll,ikimizede çıksınnn parfüm ya:):)