24 Haziran 2009 Çarşamba

Sadi Güran


Ben maalesef ''çöp adam bile çizemem'' insanıyım ama bu hayatta bir şeye çok yetenekli olabilmeyi seçebilseydım bu hakkımı illüstrasyon çizebilmekten yana kullanırdım...

Geçtiğimiz yaz Central Saint Martins'de bir ders için yanımızda dergi götürmemizi istediler, ben de herkesin Vogue filan getireceğinden emin olduğum için Türkiye'den yanımda götürdüğüm Bant ve Trendsetter dergilerini götürdüm yanımda... Sınıftaki arkadaşlarım dergilerle çok ilgilendiler e nedense ben de yersiz bir gurur duydum:)
Uzun lafın kısası Bant dergisinde Sadi Güran'ın çalışmaları vardı ve illüstrasyonlar sanat yönetmenliği sınıfındaki hocaların bile ilgisini çekti, bu sanatçı kimmiş dediler ve ismini not ettiler.

Şimdi de asıl güzel habere geliyorum:) Sadi Güran internet sitesi açmış ve orada üzerinde birbirinden harika illüstrasyonlarının bulunduğu t-shirtleri alabiliyorsunuz. Üstelik fiyatları 28 TL. gibi... Her t-shirtten sadece birer size var, yani size özel...
Ben en sevdiğim t shirt ise kesinlike yukarıdaki '' kahvaltı'' oldu! Ama sadece kahvaltı, Tiffany'de değil...

1 yorum:

iyilik, güzellik dedi ki...

ooo çok güzelmiş...etkilendim hemen:)