4 Haziran 2009 Perşembe

Şeffaf Sütyen Askısı

Şeffaf sütyen askısı denen şeyden o kadar iğreniyorum ki, fotoğrafını bile koymak istemedim.
Bu çirkin şeyler ne zaman moda oldu, nasıl moda oldu, moda oldu mu onu bile bilmiyorum diyordum ama belli ki toplumun bir kısmı bunu o kadar benimsemiş ki hala kullanıyor.Yaz geldi havalar ısındı, elbiseler ortaya çıktı derken bu askılar da ortaya çıktı!
Birileri bunları kullanan insanlara gerçekten çok çirkin göründüğünü söylesin lütfen, hiç bir amaca hizmet etmediği gibi üstüne üstlük feci basit görünüyor ( ne kadar doluymuşum bu konuyla ilgili)

Straplez sütyen diye bir şey var arkadaşlar, onu da geçtim hayatımda görmediğim tür dekoltelere bile uyum sağlayan askı modelleri icat edildi. Onları kullanmaya ne dersiniz? Çünkü bu askıları kullanırken amaç, sütyen askısına dikkat çekmemek ve görünmemesini sağlamaksa, hiç başarılı olmadığını belirtmek isterim....
:)

6 yorum:

merveyimben dedi ki...

aynı dertten muzdaripiz !

Adsız dedi ki...

Muzdarip ne kelime...çok çok kötü bir görüntü:( lüyfen giymeyin, giydirmeyin!

iyilik, güzellik dedi ki...

herkes bu yazıyı okusun ve şeffa sütyen askısıs piyasası ortadan kalksın...

Unknown dedi ki...

Sonuna kadar katılıyorum :)

AYŞİM ÖZGÜR dedi ki...

o zaman artık derneğimizi kurmanın zamanı gelmiş:)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

kıro görüntü resmen.