10 Temmuz 2009 Cuma

Giyecek hiç bir şeyi olmayan kız!


Katy Perry İstanbul konserinden çıkmış bulunmaktayım... Bu kız, özellikle yukarıdaki fotoğrafta giydiği elbisesiyle büyük sevgimi kazanmış bir insan... Bu kıyafeti tasarlayan Manish Arora... Ona olan sevgimden daha sonra uzun uzun bahsetmek istiyorum...

İstanbul konserinde sahneye çıkmadan önce ne giyeceğiyle ilgili büyük hayallerim vardı, eğlenceli ve tabii değişik bir şeyler bekliyordum... Peki o ne giydi? Pembe, turuncu çizgili bir elbise... Onu İstanbul'da sokakta yürürken görsem elbiseyi Terkoz Pasajından aldığından iddiaya girerdim, o da muhtemelen H&M'den almıştır. Neyse daha önce Suudi Arabistan'da kızcağızın albüm kapağında yaptıkları '' dekolte kapama'' fotoşoklarını hatırlayınca herhalde ''Türkiye'ye geliyorum burası da Müslüman ülke aman fazla dikkat çekmeyelim.'' kafasInda diye dalga geçiyordum ki konser öncesi Katy'le röportaj yapan arkadaşım Birsen isin aslini soyledi
Katy'nin kristallerle süslü harika eteğini, jel kıvamındaki kocamaan çilek sahne dekorlarını, ve diğer bütün sahne aksesuarlarını gümrükten sokmamışlar !!! Rezalete bakar mısınız... ( özellikle o çilekleri görmek için neler vermezdim...) Katy, röportaj bittiğinde Birsen'e tam olarak şöyle demiş, '' I'm a girl who has nothing to wear! Ben onun yerinde olsaydim moralim o kadar bozulurdu ki bütün konser boyunca somurturdum ama Katy yine de sahnede inanilmaz tatliydi sirf bu yuzden benden popstar olmaz hahah! Placebo ve Katy Perryden sonra Türkiye'de kimler gümrüğün azizligine uğrayacak merakla bekliyoruz...

3 yorum:

iyilik, güzellik dedi ki...

gümrüğe dekorlar takılıyor allahtan yarın öbür gün onları da gümrükten geçirmeyebilirler...

Unknown dedi ki...

aslında genelde biz çok yalakayızdır yabancılara karşı ben cidden şaşırıyorum böyle gümrükte onların bişeylerinin takılmasına. Neyse bizim 2. sınıf vatandaş bile olamadığımız bütün gümrüklerde onların dekorları, kıyafetleri takılıyorsa çok da üzülemicem yani:))Buarada Katy Perry'i çok sevmeme rağmen konser Anadolu Yakası'nda diye gidemedim ve her gördüğümde hala sinir oluyorum:(

AYŞİM ÖZGÜR dedi ki...

Çok şey kaçırmadın merak etme:) tatlıydı ama yine de süper değildi...
Bu arada iyi bir organızator kesınlıklke gümrük sorununu hallederdi... Ama bence bunun yalakalıkla ilgisi yok, bizim nerde neyımız takırlısa takılsın bir sorun oluyorsa bu yine buranın ayıbı oluyo başkasının diil.. Kız twitter'a '' kıyafetlerım Türkiye'de mahsur kaldı 3 gundur aynı elbiselerleyim rezalet!'' yazıyor, hoş diil:))