2 Ağustos 2009 Pazar

Jelly bilezik ve anlamları


Plastik bilezikler 80'lerde inanılmaz modaydı hatırlarsınız, ben o zamanlar çocuktum ve bu bileziklerden sanırım rengarenk ve yüzlerce vardı bende. Son zamanlarda bu bileziklerden biraz görmeye başladım, ve çok sevindim! Çok tatlı duruyorlar, hala...

Neyse bana çocukluğumu hatırlatan bu sevimli bilezikler meğer hiç masum değillermiş! Son zamanlarda Amerika'da 13-16 yaş arası kız ''çocuk''larının bu bilezikleri takmasının bir anlamı varmış meğer ve bu durum aileleri alarma geçirmiş. Durum şu; her rengin ayrı bir anlamı var ve hangi renk taktığınız sizin seks anlayışınızla ilgili bilgi veriyor. Yani nelerden hoşlandığınız, neleri yapabileceğiniz vs. ben yazmaya bile utanıyorum merak edenler için şurada rehber var: http://www.amyth.com/Odd/Sex-Bracelets.html

Amerika'da sekse başlama yaşının ne kadar düştüğünü biliyoruz zaten, bu durumun vahimliğini burada tartışmak değil niyetim, bildiğim bir şey varsa o da ben bu bilezikleri takmaya korkarım artık! Bu arada çocuğu bu bileziklerden takanlar varsa, bence bunu fazla ciddiye almasınlar zira henüz Türkiye'ye sıçradığını sanmıyorum...

Hiç yorum yok: