15 Ağustos 2009 Cumartesi

Sonunda birileri akıl etti!




Bir tane çantayla günler geçiren kadınlara hep özenirim ama maalesef çanta benim ennn zayıf noktam olduğu için her gün çanta değiştiriyorum, dolayısıyla bu işlem sırasında sürekli bir şeylerim diğer çantamda kalıyor... Evde etrafta sürekli çanta değiştirken çıkarıp orda burda kalmış eşyalarım dolaşıyor...
Neyse sonunda birileri benim gibiler için ''akıllı'' çanta yapmayı akıl etmiş...
Tintamar'ın bu akıllı çantaları pek çok başka çantanın içine sığabilecek gibi ve pek çok gözü var, böylece asıl çantanız bu olmuş oluyor ve her zaman çantanızda taşıyacağınız temel eşyalarınızı hep bunun içinde tutuyorsunuz, evden çıkarken de tek yapmanız gereken akıllı çantayı birinden çıkarıp diğerine koymak, D&R'da gördüm, bayıldım! Bu arada serin tutmak istediğiniz malzemeler için refresh pocket diye bir şey de var... Tebrik ediyorum kendilerini...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok kullanışlı birşeye benziyor gerçekten.
Çanta değişimlerindeki eşyalarımı eksik koyma ya da orda burda bulma konusu benimde en müzdarip olduğum durumlardan biri.
Ama bu akıllı çanta olayı güzel olmuş,beğendim ;)

AYŞİM ÖZGÜR dedi ki...

Harika harika:) fiyatı da 40 TL. filandı yanlış hatırlamıyorsam...