6 Eylül 2009 Pazar

Hic girmeseydim keske:)



Benim icin New York alisveris turumun aslinda ilk noktasi olmasi gereken Hello Kitty diyari Sanrio'ya girmemek icin 15 gundur kendimle kavga ediyordum:)
cunku girersem olucaklari biliyordum. Nitekim tahmin ettigim gibi oldu, magazada gecirdigim 2,5 saatin sonunda herseyi almak isteme krizim ust noktalara ulasti. Icimdeki 7 yasindaki kiz cocugu disari cikti, gerci pek iceri girdigi soylenemez... Neyse eger ne aldin derseniz, ben de hic bir sey almadim dersem sasirirsiniz biliyorum! Cunku duyduguma gore Queens'de Sanrio'nun outleti varmis, hayatimda ilk defa aliveris konusunda mantigimi kullanarak oraya gidene kadar beklemek istiyorum:) ama aklim en cok bu kocaamaan bavullarda kaldi; zaten Turkiye'ye donerken bir bavul almam gerekiyordu, bu iyi bir secim sanki:) fiyati 300 dolar. Ama benim zaten Betty Boop'lu cok guzel bir bavulum var, neyse kararsizliklarimla sizi de bogmak istemem ama birilerinin bana akil vermesi gerekiyor:)

2 yorum:

Yesil Kurba dedi ki...

kap o pembeyi ayşim :)

AYŞİM ÖZGÜR dedi ki...

:)) evet yaaa! Iste bekledigim akil geldi