2 Eylül 2009 Çarşamba

Plak ve Diğer Güzel Şeyler Pazarı ve Biblo Konseri - Bu Pazar Arkaoda'da


Siz Newyork'tan haberler beklerken yine Istanbul'dan verecegim bir haber var ama sizi hayalkirikligina ugratacagini sanmiyorum, zira kesinlikle daha cok isinize yarayacagina eminim:)

Daha once sizlere Sadi Guran t shirtlerinden bahsetmistim ve herkes bana onlari soruyordu, simdi hem o t shirtleri hem de guzel baska seyleri bulabilecegiz cok guzel bir pazar kuruluyormus.... Bana gelen mesaji oldugu gibi sizinle paylasmak istiyorum:
Bu pazar plak severleri İstanbul'un en önemli plak marketi haline gelen arkaoda'daki Plak Pazarı'na bekliyoruz. Bundan sonra her ayın ilk pazar düzenlenecek markette bu ay plak dışında başka ürüner de yer alacak. Sadi Güran yapımı tişört ve çantaların, Cem Dinlenmiş üretimi tişörtlerini de bu pazar açılacak markette bulabileceksiniz! Bekliyoruz!


Etkinlikte plak degis tokusu yapmak isteyenler de olacakmis onceden haberlesebilirsiniz facebook linki
http://www.facebook.com/event.php?eid=122511397671

Ben buna plaklar icin seve seve gidicek birini taniyorum ve onu cok kiskaniyoruum, cok da ozluyorum:)

Hiç yorum yok: