16 Ekim 2009 Cuma

Chanel filmlerinde patlama


Uzun zamandır hepimiz Coco avant Chanel filmini bekliyoruz evet. Bugün sinemaya gidince afişler arasında da '' Chanel''li film adını görünce hemen atladım tabii... Ne oyunculara baktım ne de başka bir şeye, zira bu filmin beklediğim film olduğundan emindim. Afişteki fotoğraftaki kadının Audrey Tautou değil de Anna Mouglais olduğunu anlamak da kolay değil.
Neyse, film başlayıp da birisi Anna Mouglais'e Coco diyince heralde bu gençliğini ya da yaşlılığını oynuyor, Audrey gelir birazdan diye bekleyip durdum. Bu filmin başka bir film olduğunu anladığımda ise ilk yarının yarısı olmuştu itiraf ediyorum. Gerçi filmi Türkçe'ye '' Büyük Aşk'' diye çevirmelerinden biraz şüphelenmiştim ama, arada bir benim de sarışın tarafım ağır basıyor kabul:)

Bu filme gelince, bence o büyük aşkın tutkusunu yeteri kadar hissettirememişler, senaryoda insanı tatmin etmeyen bir şeyler var. Oyuncuklar fena değil, prodüksiyon tasarımı, kostümler ve sanat yönetmenliği oldukça iyi diyebilirim. Eğer ilgilendiğiniz sadece Chanel ile ilgili bir şeyler izlemekse, bu film sizi tatmin etmeyebilir. Sadece Chanel No. 5'in nasıl ortaya çıktığıyla ilgili bir şeyler sıkıştırılmış araya...
Filmden çıkarken Audrey'li Chanel afişini ve 6 Kasım'da sinemalarda yazısını görünce gülümsedim tabii
:)

Hiç yorum yok: