16 Kasım 2009 Pazartesi

Ayakkabı savaşları


İşte Jimmy Choo koleksiyonunun satılmaya başladığı anlardan itibaren H&M mağazasından bir görüntü.
Kadınlar gerçekten ayakkabı için neler yapmaz değil mi? Saatlerce kapının önünde sıra beklemeler, kapı açılınca hurraaa içeri koşuşturmalar, birbirini iteklemeler, bir ayakkabıyı denersin beğenmezsin sonra yanındaki kadın deneyince sinir olursun, o elinden bırakır bırakmaz kaparsın! Bir ayakkabının numarası yoksa heyecan içinde her yeri alt üst etmeler...
Sonra da bütün bunları yapan sen değilmişsin gibi o Jimmy Choo ayakkabılarla dünyanın en zarif kadını senmişsin edasıyla orda burda boy gösterirsin. Tabii bunları sadece Jimmy Choo ayakkabıların düşük fiyatlara satıldığı bir yerde yapabilirsin.
Ama ne olduğu, nerde satıldığı farketmez. Bu kadınsal içgüdüler her yerde kendini gösterir.
Yapmadık mı? Hepimiz yaptık:)
Fotoğraf: Vogue UK

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Bende olsam bende yapardım yalan yok:)

uyduruk prenses dedi ki...

ben yaptım veee kaptım jimmy chooları pişman değil çoook mutluyum:)

AYŞİM ÖZGÜR dedi ki...

:) yine olsa yine yaparım diyosun...

Güle güle giy uyduruk prensess:)

Unknown dedi ki...

Haha bir nevi savaş alanı :)

AYŞİM ÖZGÜR dedi ki...

Malazgirt meydan muharebesinden beter elektrik vardır orda:)
Ben korkarım kadınların gazabından arkadaş!
:))