26 Kasım 2009 Perşembe

İstinye Park'ta ücretsiz kilitli dolaplar

Hem cam kubbesi, hem de ağaç gölgesi olan tek alışveriş merkezi İstinye Park, sadece evime yakın olduğu için değil ama, gerçekten benim en sevdiğim! Hemen hemen aradığımız herşeyi orada bulmak mümkün. Pazar yeri bile var daha ne olsun:)
Neyse uzatmayayım. İstinye Park yıllardır neden yapmıyorlar diye düşündüğüm bir şeyi hayata geçirerek bir kez daha puanları topladı. Artık ücretsiz kilitli dolaplar olacakmış ziyaretçiler için.

Yani özellikle kış aylarında kendimizden bile büyük, kocaman pufidik montları, elimizde yük olan her şeyi kilitli dolaplara bırakıp rahat rahat dolaşabileceğiz. Yaşasın ellere, kollara özgürlük! Alışveriş yaptıktan sonra sinemaya gireceksek de otoparka in, poşetleri bırak, tekrar yukarı çık dertlerine son

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Yanlış hatırlamıyorsam Cevahir'de de kilitli dolaplar vardı uzun zamandır gitmedim gerçi. Bi ara da Metrocity vestiyer koymuştu. İstinyepark'ın da bu uygulamaya geçicek olmasına sevindim.

AYŞİM ÖZGÜR dedi ki...

Aaa öyle mi? E çok sevındım başka yerlerde de varsa. Ben de Türkiye'de ilk İstinye Park yaptı sanıyorum. Uzun zamandır başka alışveriş merkezine gitmediğimden olsa gerek
:)

AYŞİM ÖZGÜR dedi ki...

Aaa öyle mi? E çok sevındım başka yerlerde de varsa. Ben de Türkiye'de ilk İstinye Park yaptı sanıyorum. Uzun zamandır başka alışveriş merkezine gitmediğimden olsa gerek
:)