6 Aralık 2009 Pazar

Feriköy Pazar İzlenimleri

Öncelikle Feriköy'deki pazarın artık her hafta kurulacağının haberini vermek istiyorum. Sanırım geçen yazımda bunu söylemeyi unuttum.
Bugün hava yağmurlu ve soğuk olduğu için açıkçası giderken herkesin kaçmış olduğuna dair iddialara bile girdik, ama pazara saat 4 gibi gitmiş olmamıza rağmen oldukça ilgi vardı diyebilirim.

Pazar'da ne var ne yok derseniz, süslü el yapımı saç aksesuarlarından, ikici el ayakkabılara, çantalara, antika fincanlardan tutun da plaklara, kitaplara kadar pek çok şey var. Masa kiralayıp satış yapan insanların ise hepsi çok çok şeker ve güleryüzlü.
Fiyatlar da gerçekten oldukça makul. Pazar alanının üstü kapalı olduğu için yağmur engelleyici bir unsur değil. Elinize çayınızı, kahvenizi alıp müzik eşliğinde güzel güzel gezebiliyorsunuz.
Sanırım ben de gelecek haftalarda bir masa kiralayacağım:)

Fotoğraf makinemi evde unuttuğum için maalesef yine fotoğraf yok

2 yorum:

Unknown dedi ki...

önümüzdeki pazar kesinlikle gitmeyi istiyorum.. çok merak ettim..

AYŞİM ÖZGÜR dedi ki...

evet değişiklik en azından
:)