10 Aralık 2009 Perşembe

Galatamoda izlenimleri


Soğuğa ve yağmura rağmen Galatamoda'ya bugün oldukça ilgi olduğunu söyleyebilirim. Festivalin anavatanı olan Galata'ya dönmesi gelen geçenin daha fazla olduğu Galata'da kuru kalabalığı arttırmış olsa da alışveriş yapanlar da vardı. Sanırım artık çadırları biraz daha büyütmeleri gerekiyor çünkü her çadırın içi o kadar kalabalıktı ki ben bile pes edip neredeyse hiç bir şeye bakamadan olay yerinden ayrıldım:)
Bu arada Bahar Korçan'ın şahane elbiselerinde gözüm kaldı tabii yine, bir de çok güzel kolyeler vardı.(80 TL.)
Özlem Ahıakın'ın da yine çok güzel elbiseleri vardı ve zaten oldukça ilgi gördü, hatta bazı elbiseler sabahtan itibaren satılmış ve ben gittiğimde saat 13.00 olmasına rağmen bazı elbiseler için satış yapmak yerine sipariş almaya başlamıştı. Elbiselerin fiyatları 200-290 TL arası değişiyordu.
Beste Gürel'in tasarımlarının olduğu çadırdaki çok renkliliği ve saç aksesuarlarını çok beğendim. Özlem Süer'in de siyah, beyaz ve krem renklerin hakimiyetindeki koleksiyonunda da özellikle günlük giyim için güzel elbiseler vardı.
Bunu saymıyorum, bir kaç gün içinde tekrar gitmem gerekiyor ve bu sefer soğuğa, kalabalığa kendimi hazırlayıp gitmeliyim:)
Ne aldın derseniz AyşeDeniz tasarımı şahane bir boyun aksesuarı:) bu arada pleksi kolyelerin de ( 20 TL) çok şeker olduğunu söylemeden geçemeyeceğim. Zaten çadırdaki pek çok şey tükenmişti bile. Elinizi çabuk tutun
:)

Hiç yorum yok: