21 Mart 2010 Pazar

Clémence Poésy


1982 doğumlu aktris ve model, Fransa’da rol aldığı pek çok sinema filminden sonra asıl çıkışını Harry Potter’daki rolüyle yakaladı. Stili ise adeta günümüz Fransız kızlarının stilinin bir özeti gibi; hoş ve çarpıcı. Ama seksapelini asla insanın gözüne sokmuyor. Chloé’nin parfümünün yüzü olduğu günden beri medyanın ona olan ilgisi hiç azalmadı ve neredeyse her ay bir derginin kapağını süsledi. Clémence Poésy’nin stilinde çok avantgarde ya da karmaşık olduğu söylenemez. Hatta genelde skinny jean, deri ceket, büyük güneş gözlükleri gibi alışıldık parçaları tercih ediyor ve bej, gri gibi tarafsız tonların yer aldığı renk paletlerine sadık kalıyor. Blazer ceketler ise vazgeçilmezi! Davetlerde Karl Lagerfeld’e eşlik ederken görebileceğimiz bu genç kadının, bilmeyenler için Fransız olduğuna dair en büyük ipucu ise her zaman doğal bir şekilde açık bıraktığı saçları ve duru teni...

5 yorum:

Kahve Keyfi... dedi ki...

Çok güzel gerçekten,sade duru.Aslında farkındasındır da ben yine de syleyeyim.Sen de çok fazla fransızsın :)

AYŞİM ÖZGÜR dedi ki...

:)) hayatımda duyduğum en güzel şey! Sen de öylesin bence ama:)
biraz da çerkez miyiz?
:)

Adsız dedi ki...

ben de sizi çok merak ediyordum...ilk defa moda haftasında gördüm son derece sade şık ve zarifsiniz.

AYŞİM ÖZGÜR dedi ki...

:) utandırdınız beni.
Teşekkürler

Kahve Keyfi... dedi ki...

Çerkezlik zaten bir ayrıcalık:) İkisinin karışımı yeterince farklılık ve ayrıcalık :))