18 Ocak 2011 Salı

Le röportaj- Sırlar ve Rüyalar

'Self promotion' yapmak ayıp biliyorum, ben de sevmiyorum zaten. Ama röportajımın çıktığı yer LeCool gibi çok sevdiğim bir platform olunca sizlerle paylaşmak istedim :)

LeCool'u çoğunuz biliyorsunuzdur zaten, ama bilmeyenler varsa diye biraz bahsetmek isterim. LeCool, 2003 yılında Barcelona'da kurulan bugün ise İstanbul da dahil olmak üzere Londra, Madrid, Lizbon gibi dünyanın 'cool' şehirlerinde yaklaşık yarım milyon kişiye ulaşan bir platform.İstanbul'da ise 2006 yılından beri Lesli Karavil'in girişimiyle yayınlanıyor.
Benim LeCool'u neden sevdiğime gelince; her hafta bizlere gerçekten görülmeye değer etkinlik ve mekanları paylaşıyorlar. Üstelik tavsiyeleri çok eğlenceli ve kolay okunabilir. Tabii her hafta başka bir grafik ya da fotoğraf sanatçısı ile birlikte özel olarak hazırladıkları kapaklardan da bahsetmemek olmaz...Yani hem içerik hem de görsel olarak oldukça doyurucu.
Kısacası, oturduğum yerden şehirde olup biten bütün havalı şeyler hakim olmamı sağlıyorlar:)


http://istanbul.lecool.com/istanbul

Hiç yorum yok: