25 Aralık 2008 Perşembe

NeckWarmer


Bakın, bu ''neckwarmer'' Türkçesine boyunısıtıcısı desek mi demesek mİ:) benim gibi boğazlı kazak giyme fobisi olan sıkıntılı bünyeler için bire bir:) Hem istediğiniz zaman o görüntüyü yakalayabiliyorsunuz hem de sıkıldığınızda hemen ondan kurtulabiliyorsunuz. Mükemmel bir moda buluşu:) Eskiden bunların kürk olanlarını( kesinlikle karşıyız tabii) Rusya'da kullanırlarmış, modern zamanlarda biz yün olanlarını tercih ediyoruz, polar da olabilir. Fakat ben henüz Türkiye'de bunların satıldığına rastlamadım, kalın saç bantlarını bu amaçla kullanananlar varmış ama ben derim ki en iyisi kendiniz örün, hem istediğiniz gibi olur hem de kimsede olmayan bir neckwarmer takmış olursunuz.(Ben öyle yapacağım) Her neckwarmer fotoğraftaki kadar süslü olmak zorunda değil elbette ama ben internette örnek olarak bulduklarım arasında en çok bunu sevdim, özellikle rengini. Bunlar çok moda olacak benden söylemesi:) Bu nasıl örülür sorunuzun cevabı da burda efendim;

Hiç yorum yok: