21 Aralık 2008 Pazar

UGG ?!

Ugg botların son 4-5 yıldır ne kadar moda olduğunu, herkesin ayağında görmemizden anlamamız pek zor değil, zaten o kadar dikkat çekici botlar ki, farketmemek de imkansız. Bu botları bugüne kadar stiline gerçekten hayran olduğumuz kadınlar bile giydi, hatta ilk önce onlar giydi, derken bu moda erkeklere sıçradı( ki bu gerçekten çok çok kötü görüntülerin ortaya çıkmasına neden oldu) ve son olarak da çocuklar... (Bir tek onlarda şirin göründüğünü kabul ediyorum) Bugün İstinye Parkta bir süre dolaştıktan sonra bu modanın ülkemizde gerçekten bir zamanların Timberland botları, Buffaloları gibi olduğunu gördüm 12+ gençler (!) arasında.

Uggların gerçekten çooook çok rahat olduğunu, kışın sıcak, yazın serin tuttuğunu zaten biliyoruz. Ama itiraf etmek istiyorum ki bu botlara her zaman önyargıyla ve beğenmeyerek baktım. O yüzden de hiç denemedim. (Daha önce aynı şeyi crocslar için düşünüp, sonra onları deneyip gerçekten çok rahat olduklarını görmüş ama yine de almamıştım) Artık gerçekten herkesin ayağında olması bir yana, lütfen artık itiraf edilsin ki; bu botlar insanı Hobbit gibi gösteriyor ve çok çirkin olduklarını düşünüyorum. Hadi kuzu derisi olması özelliğinden dolayı, fonksiyonları, rahatlığı için onu alanlara saygı duyuyorum da, Mudo'dan tutun da Bershkaya kadar her yerde yapılan,( en son Beyoğulunda balık pazarının içindeki sahte ürün satılan tezgahlardan birinde gördüm, arkasındaki '' ugg'' yazısına kadar birebir kopyasıydı.) Ugg görünümlü sahte botları giyenleri gerçekten anlayamıyorum.
Ugg'lar moda öğesi midir değil midir o başka bir tartışma konusu biliyorum, ben sadece şunu gerçekten haykırmak istiyorum: Lütfen sadece herkes giyiyor diye giymeyin şunları da, objektif olarak bakın nasıl göründüklerine...

P.S: Zevkler ve renkler tartışılır. :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Sölediklerinize içtenlikle katılıyorum, gerçekten çok çirkinler:(