10 Mart 2009 Salı

iyi ki doğdun Shopcolic!


Shopcolic açılalı bugün tam bir yıl oldu! Doğumgünüm kutlu olsun:)
Cumartesi günü de Sabah gazetesinin cumartesi ekinde Yaprak Aras Şahibaş'ın hazırladığı moda sayfasının ''blogdan al haberi '' köşesinde shopcolic vardı! Yaprak hanım, Hair Dress başlıklı yazıma yer vermiş, ona çook teşekkür ediyorum:) Bloğumun tam da birinci doğumgününde, gazetede görmek çok güzeldi...

Doğumgününlerimde geriye bakıp geçmiş yılın muhasebesini yapmayı pek sevmem ve genelde önüme bakarım:) ama blog ile ilgili bir özeleştiri yapacak olursam, Mart 2008'de yazdığım ilk yazıda vaadettiğim şeyleri pek yerine getiremediğimi gördüm. Bunlar, yeni açılan mağazalardan, değişik dükkanlardan, keşfettiğim yerlerden olan izlenimleri sizlerle paylaşmaktı. Ancak geriye dönüp baktığımda bunu sadece 4-5 kere yapabildiğimin farkına vardım. Sizlerden gelen ''feedback''ler sonucunda bu tür şeyleri yazmamı daha çok istediğinizi biliyorum. Ama yine de bugüne kadarki yazılarımı, verdiğim haberleri ve beğenip, sizlerle paylaşmaktan mutluluk duyduğum şeyleri de sevdiğinizi bana yorum ve mailleriniz aracılığıyla söylediğiniz için çoook teşekkür ediyorum.

Bu blog, aslında benim hayatta yapmak yapmak istediğim şeylerle ilgili kendi kendime açtığım bir kapı oldu bu yüzden Shopcoliği çok seviyorum!:)
Hep beraber nice yıllara! Lalalala:)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Yazılarınızı büyük bir keyifle okuyorum paylaşımlarınız için çok teşekkürler. Nice nice yaşlara...

AYŞİM ÖZGÜR dedi ki...

çok teşekkür ederim:)

Yesil Kurba dedi ki...

nice yıllara ayşimcim :)

AYŞİM ÖZGÜR dedi ki...

canıım:) bloğunu bu kadar olay yapan da bi ben varım di mi.. Teşekkürler