9 Mart 2009 Pazartesi

Lost in Louis Vuitton!




Louis Vuitton' a karşı nedense hep biraz önyargılıyım. Elbette ki bunun sebebi Türkiye'de ''sonradan zengin'' olmaların birer statü sembolü haline getirip - statü atlama diyelim daha doğrusu-ellerinden düşürmemeleri, ya da daha da kötüsü sokakta gördüğümüz 10 kadından 3ünde taklitlerinin olması olabilir. Tabi bir de Japonların her indirimde mağazanın önünde kuyruk oluşturmaları gibi sempatik durumlar da var. Her zaman modern ve sevdiğimiz tasarımcılarla işbirliği yapıp (Murakami, Marc Jacobs vs.) sevgimizi kazansa da işte bir antipatim var nedense! Yine de dünyanın en köklü ve ünlü (150 yıl) markalarından birinden bahsediyoruz! Adamlar Gorbacov'u reklamlarına çıkardılar ben hala konuşuyorum! :)

Sophia Coppola, babasıyla birlikte reklamlarına çıkarak Vuitton'a göz kırpmıştı, şimdi de marka için tasarladığı çanta ve ayakkabılar çıktı karşımıza! Bu kadının oyunculukta değil ama yönetmenlikte çok başarılı buluyorum. Filmlerindeki atmosfer, espri anlayışı, insana geçirebildiği duygular bence gerçekten başarılı... Marie Antoinette'ye bile aslında basit bir Amerikalı kız gözünden bakarmış gibi yapıp, sağ gösterip sol vuran bir kadın neticede, bir de zamanında Marc Jacobs'un ilham perisi olmuşluğu var! :)

Sophia Coppola'nın Louis Vuitton için yaptığı tasarımları biraz filmlerine benzettim, gösterişi insanın gözüne sokmayan ama etkileyici ve şık! (Nasıl cümle ama? :) ) En çok da yukarıda fotoğrafı olan clutch ı beğendim, kendisi 1450 $...

*Sophia Coppola'ya not: Sophiacığım artık o clutchı bana hediye edersin, bak o kadar övdüm seni...Öpüyorum şekerim.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Shopcolic,Gorbacovu reklamlarına çıkarmaları gerçekten çok ironik bi durum ya:)

Bu arada ben de siyah el çantasını çok beğendim o ne kadar acaba?

AYŞİM ÖZGÜR dedi ki...

Deniz, çok geç gördüm bu yorumu:) özür dileriim... Bilmiyorum ama bi araştırıyım