21 Haziran 2010 Pazartesi

Fahionable FunFatale Devam Ediyor


Fashionable FunFatale tam gaz devam ediyor. Geçen hafta Oye Sample Sale vardı biliyorsunuz.
Gelemediyseniz şansınıza küsün:)
Bu sample sale'lerin FunFatale'de olmasının en sevdiğim yanı... Hımmm aslında her yanını çok sevdim. Bir kere, her şey o kadar geniş bir alana yayılıyor ki, insanlar birbirlerini itip kakmadan alışveriş yapabiliyorlar. Bu sıcakta boğaza nazır alışveriş yapabilmenin de ne kadar zevkli olduğunu söylememe gerek yok herhalde. Bir de sample sale'de karşılaşılan eş-dostla hemen orada oturup sohbet edebilmenin dayanılmaz hafifliği var. Geçen hafta büyük toplantı masasında oturup "moda konuştuk" mesela! :)
Bu hafta, yani yarın ise Berra Terzioğlu sample sale var. Saat 11.00-21.00 arası. Tabii ki kaçırılmaz.
Sonra bana ay hatırlatmadın, efendim neden söylemedin demeyin!
:)

1 yorum:

Nazan dedi ki...

ben hiç göremedim eşimi dostumu.heralde sale yazan yerlere girmiyorlar.oh-so-rich...