19 Haziran 2010 Cumartesi

Harikalar Diyarındayım

Paul&Joe'nun Alice in Wonderland makyaj kutusu çıktığında bloga koymuştum. Ama Türkiye'ye gelmediği için almamız biraz zor demiştim. Bir sabah saatlerce Emniyet Müdürlüğü'nde pasaport sırası bekledikten sonra çok yorgun ve canım sıkılmış bir halde eve gelmiştim ki, kapıda Paris'ten gelen bir paket buldum. Paris'ten geldiği için kimden geldiğini az çok tahmin ediyordum ama içinden çıkan şeyin bu kadar istediğim bir şey olabileceği aklıma gelmezdi doğrusu.
Doğumgünü hediyem bu harika setti. Şunların tatlığına bakar mısınız? Bu kadar zaman onları bloga koymadım ama ruju sürekli çantamda taşıyıp olur olmaz yerlerde " Ben bari biraz ruj süreyim." deyip hava attığımı itiraf ediyorum:)
Galiba hayatımda ilk defa bir şeyi bitmesine kıyamadığım için kullanamayacağım.
Bugün bana bunları yollayan sevgili arkadaşımın doğumgünü. İyi ki doğdun Doğanaay!
:)


Hiç yorum yok: