25 Şubat 2009 Çarşamba

2 yil once Subat ayinda..


Ne modaydı? Hayatta en cok sevdigim şey sanırım evdeki sayısını bile bilmedigim kadar çok dergimin arasina oturup - hatta bazen dergi kulesinin üstüne oturduğum da olur- yıllar oncesinin dergilerini karistirmak... Bu seanstan sonra genelde kendimi aradan 3 saat gecmis ve boynum tutulmus bir sekilde bulsam da bundan asla vazgeçmem :)

Bugün yine dergilerimi karıştırken, 2007 Subat ayinin Amerikan inStyle dergisini buldum, kapaginda Hillary Swank vardi, ve bakin iceride nelerin moda olacagi yazıyordu?

1- Deri ceketler... Evet deri ceket bir klasik olsa da son 2 yildir kisa deri ceketlerin iyice cıkış yakaladıkları doğru.

2- BabyDoll... Şirinlik ve şıklık arasındaki dengeyi en iyi saglayan parcalar denmis, gercekten de ozellikle gectigimiz yaz "cici kız" elbiselerini çok gördük ve sevdik (ozellikle ben) sanirim bu bahar da oyle olacak gibi...

3-Elastik babetler... Babetlerin zaten ne kadar moda oldugunu bilmeyen yok ama ben 4 yIl once İtalya'dan aldigim katlanabilir babetleri (Ben İtalyadayken: ) ) Türkiye'deki yeni yeni gormeye basladim. Gercekten normal babetlerden bile daha rahatlar; düşünün! :)
4- Bol paçalı klasik pantolonlar... Bravo instyle! Doğru öngörüler:)
Evet sayın okuyucu, kısa bir flashback'ten sonra şimdi tekrar 2009 Subat ayının son günlerine dönebiliriz....

2 yorum:

iyilik, güzellik dedi ki...

tam bugünlerde düşündüğüm şeyi yazmışsın:):)yazılarını zaten bu yüzden çok seviyorum::)eski ve yeni bütün dergileri kucaklıyorum,onları çok seviyorum::):)eline sağlık ayşim cim:)

AYŞİM ÖZGÜR dedi ki...

çok teşekkürler:)