23 Şubat 2009 Pazartesi

Uykusuz Her Gece




















Kırmızı Halı geçişlerini izlemeyi Oscar törenini izlemekten daha fazla sevenler parmak kaldırsın! Kırmızı halı'yı izlemek uğruna uykusuz geçirdiğimiz kaçıncı gecemizdi dün gece, ama olsun elbette ki buna değer. Dün gece yine kırmızı halı'yı izlerken düşündüm de, ne dünyanın en büyük müzik starları ne de başka bir çok alanda ünlü olmuş insanların hiç biri bizleri Hollywood yıldızları kadar etkilemiyor sanırım... İşte kırmızı halıdaki en dikkat çekici elbiseler ve sahipleri...

-Oscar'ı kucaklayan ( klişeleri seviyorum.) Kate Winslet'ın tek omuzlu Yves Saint Laurent elbisesi biraz tahmin edilebilir ve sıkıcı gibi geldi bana.

-Beni tanıyanlar için yukarıdaki fotoğraflar arasından en çok hangi elbiseyi beğendiğmi tahmin etmek zor olmamıştır sanırım. En sevdiğim kadın Natalie Portman ve en beğendiğim elbisesi Rodarte...

-Angelina Jolie' nin siyah Elie Saab elbisesi tam kendine yakışır bir seçim olmuş ama ben
Lorraine Schwartz mücevhelerini çok çok beğendim!

-Penolepe Cruz 'un Balmain elbisesi için, İrem '' yine kıro gibi giyinmiş, gelinlik gibi elbiseyle Oscar a mı gelinir '' dedi:))ama ben bu vintage elbiseyi cok begendim, siz ne dersiniz?

-Marion Cotillard 'ın elbisesi tabi ki Dior ! Geçen yılki elbisesini aratsa da yine de kendisine yakışmıştı...

-Son olarak Jessica Biel'in Prada elbisesinin formunu biraz gereksiz buldum...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

İrem'e katılıyorum:)

ayşin geyik dedi ki...

forever natalie portmann...:)

AYŞİM ÖZGÜR dedi ki...

evett:) Ben Stillerla yaptıkları şov da çok komiktii:)

AYŞİM ÖZGÜR dedi ki...

Ben şahsen Penolepe'nın elbısesını de çok beğendım. Bence kırmızı halı ruhunu çok iyi yansıtan zarif bir hali vardı

Adsız dedi ki...

bende seyrettim hatta resimleri siteme bile herleştirdim,çok hoş bir blogun var canım..

AYŞİM ÖZGÜR dedi ki...

Kardelen, çok teşekkür ederim:) ben de senin bloglarını çok severek takip ediyorum..