7 Mart 2009 Cumartesi

Matthew Williamson








Matthew Williamson geçtiğimiz ay NewYork mağazasının açılışında Lindsay Lohan desteğini yanına alarak ( aman ne destek) dikkati çekse de, o zaten uzun zamandır çok beğenerek izlediğimiz bir tasarımcı. Onun rengarenk dünyasına, grafik ve çiçek desenlerine bayılıyorum!

Şubat ayında Elle Decor dergisinde de Londradaki evi vardı. Sanırım benim evim de tıpkı onun evi gibi olma yolunda ilerler bu gidişle...:)Kendisini ''interior designer'' olarak görmediğini sadece tasarım, moda ve sanata olan ilgisini evlere de yansıttığını söylüyordu. Evi çok beğendiğim için bir iki fotoğrafı sizinle paylaşmak istedim... E bir de ilkbahar/yaz 09 defilesindeki elbiseleri de çoook beğendim... ( Son 2 yazıma bakılırsa gerçekten yazı özlemişim ben:) )
Bu arada Matthew Williamson'ın bu sezon H&M için hazırladığı koleksiyonun 26 nisan'da satışa çıkacağını da belirtmek isterim, tabii biz H&M i yurtdışına çıkmadığımız zamanlarda ancak Terkos pasajında buluyoruz o ayrı mesele...


1 yorum:

ayşin geyik dedi ki...

bende böyle bi ev istiyorummmmmmmmmm