6 Mart 2009 Cuma

Rock Tanrıçaları geldi hanııım!



Son 5 yazımdan 2 tanesinin Diane von Furstenberg hakkında olması sizleri şüphelendirse de, bilmenizi isterim ki Diane von Furstenberg'den kesinlikle reklam almadım! Elbette ki diğer pek çok tasarımcı gibi o da bloğuma reklam vermek istedi ama, ben bu işi ticarete dökerek.... Neyse tamam sustum:)

Birincisi Diane von Furstenberg 'in ''rock goddess'' adını verdiği koleksiyonu'nun defilesinde modellerin saçlarına taktıkları aksesuarları çok beğendim, onlardan istiyorum... İkincisi, yukarıda gördüğünüz '' evening clutch'ı'' çok beğendim ondan da istiyorum! ( Çanta biraz abaküse benziyor farkındayım ama içimdeki çocuğa söz geçiremiyorum sayın okuyucu:) ) Üçüncüsü, defilede gördüğüm '' bahar dalında yaprak, yıldızdan daha parlak'' konseptli püfür püfür, tiril tiril elbiseleri de çok beğendim, ve artık yaz gelsin istiyorum!

Son olarak soruyorum, çanta ve elbisenin fiyatı aynı, ikisi de 895.00$. Bir tanesini alma şansınız olsaydı hangisini seçerdiniz?
(kızmayın canım sadece hayal kuruyoruz, ben bir tanesini mutlaka alıyorum demedim.:) )

Hiç yorum yok: